Bardzo tanie strony internetowe – czy to na pewno recepta na sukces firmy w Internecie?

RWD
Strony Internetowe jako narzędzie promujące firmę w mieście Poznań
3 lipca 2016
Hosting strony www
Prace konserwacyjne w serwerowni
9 września 2016

Każda rozsądna firma powinna myśleć o pojawieniu się w sieci. Niestety wiele z nich wychodzi z założenia, że należy to zrobić najniższym kosztem, gdyż nie warto skupiać się na tym elemencie. Wydają na zaistnienie w sieci “grosze”, bo jedynie 100-200 złotych, ale czy taka strona może zapewnić im sukces?

Nie ma szans na stworzenie porządnej strony internetowej w przedziale do 300 złotych

tania strona internetowaTani projekt najczęściej jest oparty na generatorze, który automatycznie ustawia treść. W końcu autorowi zależy na sprzedaniu sporej ilości projektów, które wykona bardzo szybko i bez niepotrzebnej straty czasu.

Taka strona poza średnim wyglądem jest praktycznie zawsze źle zoptymalizowana, bo nie można zakładać, że autor w tej cenie zajmie się wieloma drobnymi, ale bardzo ważnymi aspektami projektu. Często do tego dochodzi piractwo, a więc brak legalnych zdjęć na stronie, używanie niezakupionych szablonów premium, a nawet plagiaty treści lub nielegalne używanie materiałów.

Firma wydająca tylko 200 złotych na zaistnienie online będzie zadowolona jedynie pod względem finansowym.

Przede wszystkim będzie to mało atrakcyjna strona i źle zoptymalizowana

Poniżej wymieniłem kilka najważniejszych skutków używania źle przygotowanej strony.

  • Strona ma problemy z osiągnięciem wysokiej pozycji w wyszukiwarce.
  • Nie zachęca do przeglądania treści. Ma wysoki stopień odrzutów, co oznacza po prostu, że klienci wchodząc na stronę od razu ją zamykają.
  • W projekcie brak danych strukturalnych, które dają wyszukiwarce wiele istotnych informacji i wyróżniają nasz wpis na tle innych.
  • Strona zrobiona po kosztach najczęściej nie ma wersji na urządzenia mobilne. Obniża to jeszcze bardziej jej pozycję w Google.
  • Brak ikonki favicon. Choć jest to mały szczegół, sprawia, że strona wygląda od razu bardziej profesjonalnie. Jest to jeden z mniejszych czynników, które wpływają na pozycję strony.
  • Nielegalne zdjęcia i skopiowany tekst z innych witryn przede wszystkim źle działa na pozycję w wyszukiwarce. Dodatkowo właściciel takiej strony może mieć problemy prawne. Trudno wyobrazić sobie, by autor strony za około 200 złotych użył legalnych zdjęć z banków fotografii, gdzie za jeden materiał trzeba zapłacić niekiedy nawet 50 złotych.
  • Strona nie wzbudza zaufania klienta i rzuca na Twoją markę złe światło.
  • Brak wsparcia ze strony autora, pomocy i wytłumaczenia najważniejszych kwestii.
  • Brak w projekcie podstawowych elementów jak nagłówki, mapa witryny, opisy meta i title. Wszystkie te elementy wpływają na wygląd strony w wyszukiwarce.
  • Brak statystyk, które pozwolą wyciągać wnioski i obserwować witrynę.
  • Gdy wynajmujemy inną firmę  np. do pozycjonowania strony lub reklam AdWords okazuje się, że projekt nie jest w ogóle dostosowany i trzeba inwestować dodatkowe środki do przystosowania witryny.

Tania strona internetowa może przynieść negatywne skutki dla firmy

Strony internetowe w Poznaniu ma sporo firm i wiele z nich jest świetnie przygotowanych. Trudno będzie przebić się na rynku z projektem przygotowanym na kolanie. Z jednej strony firma zamawiająca oszczędziła pieniądze, bo wydała małą sumę. Z drugiej jednak wyrzuciła je w błoto i zamiast zrobić raz porządny projekt zainwestowała w coś, co nie przyniesie korzyści.

Przygotuje dla Państwa dobrą, profesjonalną stronę internetową w rozsądnej cenie. Zapraszam do współpracy!

Bardzo tanie strony internetowe – czy to na pewno recepta na sukces firmy w Internecie?
Artykuł oceniono na: 5 (3 głosy)
Damian Stefański Wypełnij poniższy formularz lub zadzwoń tel. 661 570 868.

Twoje imię

Twój email (wymagane)

Twoja wiadomość

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Click 360 Damian Stefański z siedzibą w ul. ul. Korczak 24C/31 62-800 Kalisz, w celu udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych oraz ich edytowania.

Administratorem danych osobowych jest Click 360 Damian Stefański, z siedzibą w Kaliszu (62-800), ul. Korczak 24C/31. Dane osobowe przetwarzane są w celu przesyłania ofert lub informacji dotyczących produktów lub usług administratora danych osobowych. Każdy ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania i żądania ich usunięcia. Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do otrzymywania ww. ofert lub informacji.

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu. Zgadzając się, zgadzasz się na użycie plików cookie zgodnie z naszą polityką plików cookie.

Privacy Settings saved!
Ustawienie prywatności

Praktycznie każda witryna internetowa, może przechowywać lub pobierać informacje przez przeglądarkę, głównie w formie plików cookie. Tutaj możesz kontrolować pliki cookie związane ze stroną Click360.pl

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć w naszych systemach.

W celu funkcjonowania witryny używamy następujących wymaganych plików cookie.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services
Share This