25 kwietnia 2023

Jak dodać atrybuty do sklepu Woocommerce?

Dodawanie atrybutów do sklepu WooCommerce jest bardzo proste. Atrybuty pozwalają na kategoryzowanie produktów i ułatwiają klientom odnalezienie produktów, które ich interesują. Poniżej przedstawiam krok po kroku, […]
13 marca 2023

TITLE i ALT w WordPress – jak dodać do zdjęć i dlaczego jest to ważne?

Opisy ALT i TITLE to kluczowe atrybuty obrazów i zdjęć na stronie internetowej. Są ważne z kilku powodów, takich jak poprawa dostępności dla osób niepełnosprawnych, wpływają […]
7 marca 2023

Jak dodać chat Facebook Messenger na stronę internetową? Nowy sposób 2023

Facebook Messenger to popularna platforma komunikacyjna, która umożliwia użytkownikom rozmowy tekstowe, głosowe i wideo. Facebook Messenger jest dostępny jako aplikacja mobilna na urządzenia z systemem iOS […]
21 lutego 2023

Jakie elementy powinna posiadać strona firmowa?

W dzisiejszych czasach posiadanie strony internetowej jest kluczowe dla każdego biznesu, bez względu na jego wielkość czy branżę. Witryna jest pierwszym kontaktem potencjalnych klientów z firmą […]
19 lutego 2023

Responsywne strony internetowe to standard, który trzeba mieć na firmowej stronie www w 2023 roku

Responsywne strony internetowe to strony, które dostosowują swoje rozmiary i układ do rozdzielczości ekranu urządzenia, na którym są wyświetlane. Dzięki temu użytkownicy mogą komfortowo przeglądać stronę […]
14 listopada 2020

Jak dodać produkt z wariantami do sklepu Prestashop 1.7?

Ten krótki poradnik zaprezentuje jak w łatwy sposób dodać do sklepu Prestashop 1.7 produkt z wariantami. Chodzi tu dokładnie o artykuły, które występują w różnych kombinacjach, […]
15 marca 2020

Czym charakteryzuje się dobry tekst na stronę www i dlaczego warto inwestować w copywriting?

Chcąc zwiększyć atrakcyjność swojej strony firmowej musisz zainwestować w dobrze przygotowany tekst. Co to właściwie oznacza? Opracowanie świetnego tekstu na stronę www wiąże się nie tylko […]
24 października 2017

Instant porada nr. 7 – szybkość witryny jest ważna

Czym szybka witryna tym lepiej. Nie tylko doceni ten element wyszukiwarka Google, ale i potencjalni klienci przeglądający zasoby sklepu bądź strony www. Gdy witryna wczytuje się […]