Google Adwords to idealne rozwiązanie dla firm chcących dotrzeć do Klientów szukających naszych usług lub dążących do wypromowania swojej marki w Internecie. Stworzenie i prowadzenie kampanii Google AdWords wymaga wiedzy, czasu i doświadczenia, które posiadamy. Wielką zaletą kampanii Google AdWords jest natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce, bardzo efektywne działanie i precyzyjna mierzalność wyników kampanii.

W kampanii Google AdWords możemy wybrać różne typy reklam:

  1. Sieć wyszukiwania – to najbardziej popularny typ kampanii Google AdWords. Reklamy tekstowe są wyświetlane nad wynikami organicznymi w wyszukiwarce Google. Płacimy tylko wtedy, gdy potencjalny Klient kliknie w naszą reklamę.
  2. Sieć reklamowa – sieć stron partnerów Google jest największą siecią reklamową w Polsce i dociera do 92% Polskich internautów. Nasze reklamy w postaci bannerów bądź video możemy reklamować na takich serwisach jak YouTube, OLX, WP, Interia i tysiące innych. Rozliczenia reklamy za kliknięcia bądź 1000 wyświetleń reklamy.
  3. Google Merchant Center – tzw. Google Zakupy to reklamy idealnie dostosowane do oferty sklepów internetowych, które oferują dużą ilość produktów. Produkty są wyświetlane na samej górze wyszukiwarki Google.
  4. Re-marketing – nieograniczona możliwość do kierowania reklam graficznych dla osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę internetową. Popularne „ciasteczka” przypisujemy wybranej grupie docelowej np. użytkownikom którzy odwiedzili naszą zakładkę z ofertą bądź kontaktem.
  5. Gmail – to reklamy kierowane do użytkowników poczty Gmail. Mogą przypominać newsletter lub bezpośrednio przenosić na naszą stronę internetową. Możemy kierować reklamy do wybranej grupy odbiorców np. według płci, wieku czy lokalizacji.
  6. YouTube – największy serwis video na świecie to ponad miliard użytkowników. Możemy wykorzystać jego potencjał i reklamować naszą firmę przed wybranymi filmami i na stronie głównej YouTube.

Jesteś zainteresowany ofertą?

Share This