Google Adwords to idealne rozwiązanie dla firm chcących dotrzeć do Klientów szukających naszych usług lub dążących do wypromowania swojej marki w Internecie. Stworzenie i prowadzenie kampanii Google AdWords wymaga wiedzy, czasu i doświadczenia, które posiadamy. Wielką zaletą kampanii Google AdWords jest natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce, bardzo efektywne działanie i precyzyjna mierzalność wyników kampanii.
W kampanii Google AdWords możemy wybrać różne typy reklam:
W kampanii Google AdWords możemy wybrać różne typy reklam:
- Sieć wyszukiwania – to najbardziej popularny typ kampanii Google AdWords. Reklamy tekstowe są wyświetlane nad wynikami organicznymi w wyszukiwarce Google. Płacimy tylko wtedy, gdy potencjalny Klient kliknie w naszą reklamę.
- Sieć reklamowa – sieć stron partnerów Google jest największą siecią reklamową w Polsce i dociera do 92% Polskich internautów. Nasze reklamy w postaci bannerów bądź video możemy reklamować na takich serwisach jak YouTube, OLX, WP, Interia i tysiące innych. Rozliczenia reklamy za kliknięcia bądź 1000 wyświetleń reklamy.
- Google Merchant Center – tzw. Google Zakupy to reklamy idealnie dostosowane do oferty sklepów internetowych, które oferują dużą ilość produktów. Produkty są wyświetlane na samej górze wyszukiwarki Google.
- Re-marketing – nieograniczona możliwość do kierowania reklam graficznych dla osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę internetową. Popularne „ciasteczka” przypisujemy wybranej grupie docelowej np. użytkownikom którzy odwiedzili naszą zakładkę z ofertą bądź kontaktem.
- Gmail – to reklamy kierowane do użytkowników poczty Gmail. Mogą przypominać newsletter lub bezpośrednio przenosić na naszą stronę internetową. Możemy kierować reklamy do wybranej grupy odbiorców np. według płci, wieku czy lokalizacji.
- YouTube – największy serwis video na świecie to ponad miliard użytkowników. Możemy wykorzystać jego potencjał i reklamować naszą firmę przed wybranymi filmami i na stronie głównej YouTube.